Thursday, 13 December 2012

sory kalau blog saya bercerita pasal cinta lagi.. :)

...awak...
awak..awak ingat x??
saya tggu awak..dari dulu sampai sekarang...bukan senang nk kawan ngan awak..bukan senang awak nk terima saya..bukan senang awak nk reply msj saya..bukan senang awak nk approve saya kat fb..tp...bila dah dapat semua tuh..kenapa semua nih jadi....adehh...pedih betul arh...


awak tahu x.,mcam2 orang penah hadir dalam diri...tp saya tetap tgu awak...mcam2 orang penah datang..saya tetap pilih...macam2 orang penah cakap kat saya...tapi..SAYA TETAP PILIH AWK..!!!!
kenapa awak xnampak semua tuh??kenapa awak xpenah fikir hati saya...hah??kenapa???cuba cakap...

yeee..sebelum nih saya slalu gaduh ngan awak..tp untuk pengetahuan awk..saya bukan nk gaduh ngan awak sejujurnya..saya cuma nk kan perhatian dari awak...saya nk awak rapat ngan saya...saya nk awak kenal saya...saya nk awak cuba pandang saya...susah gila saya nk buat cm tuh..sebab awak xpenah pandang saya sebelum nih....dan saya tahu x pernah terlintas kat fikiran awak pasal saya..


yee..sebelum nih awak cakap yang saya ni merimaskan awak...saya asyik nak msj awak..saya asyik nk tweet kat awak...tp...awak kena tahu..yang saya buat semua tu sebab saya suka awak...saya xpenah bukak pintu saya lepas saya kecewa pada cinta sbelum nih..tp bila kenal awak...kenapa lar pintu nih dengan sendiri nya terbukak...xpayah suruh pun... :(

yee awak..saya tahu awak akan cakap macam tuh..kenapa saya xpilih je perempuan laen..???kenapa saya suka awak..kenapa ?kenapa ?dan kenapa????okeh....saya mungkin xleh cakap terus trang dengan awak...tp kalau awak baca bnda ni ...nih lar hakikatnya...cinta,sayang,dan keikhlasan xkan wujud dengan terpaksa...dia akan wujud apabila hati itu ikhlas untuk kenal..,untuk cinta... untuk sayang...dan yang paling penting untuk ikhlas dengan awak....


yee...saya tahu..awak akan tya apa saya akan buat selepas nih..saya cuma akan ikot flow selepas nih..saya tkot nak buat keputusan apa2...hakikatnya selepas ini...saya sudah tkot ngan cinta...kalau awak boleh tlg saya untuk ajar hati saya supaya jangan bnci cinta...saya akan cuba...tp saya rasa hati saya sangat memerlukan pertolongan awk skang nih..kesian dia.....awak pun jangan ar buat sesuatu keputusan yang melulu...fikirkan sepenuhnya...sebelum buat apa2 keputusan...


untuk awak..saya harap sangat..awak boleh brubah untuk saya..awak akan jadi yang terbaek untuk saya,,,sory smalam saya cakap saya tidur..sebenarnya..x pon..saya fikirkan banyak benda pasal kita...tp jangan risau..saya xfikirkan bnda bukan2 pasal awak..awak jangan takot...saya cuma berharap yang awak akan tumpukan diri awak pada saya lepas nih..



untuk awakk jugak... tolong lar lupa kan dia.jangan fikir pasal dia lagi..sekarang cuma saya yang ada depan mata awak..hope sangat awak xfikirkan dia dah...tolong..lupakan dia..sbb awak sentiasa nk saya lupakan sidia jugak kan..n saya dah cuba...awak tolong lar ok..saya mohon..saya mohon n mrayu sangat..jgn buatkan benda nih masalah dalah hidup kita....



(cerita ni xda kena mengena yang hidup atau pon yang sudah meninggal dunia..saja suka2) :)

#ingat lah manusia....kita sentiasa dalam keadaan yang merugikan..fikir-fikirkan lah...

* to be continued..... :)
*hazman jamil..








1 comment: